מדידות- ריפאנד (מדידות לארנונה, להיתרים, סקירת נכסים)

לחברתנו ותק של 17 שנים בעבודות מדידה, ארנונה, היטלים, רישוי עסקים והיתרים בכל רחבי הארץ.

פרוייקטים בתחום

במסגרת פעילותנו אנו מפעילים צוותי מדידה לצרכים שונים.

מדידות ארנונה– חברתנו מתמחה בהפחתת חיובי ארנונה ובמסגרת זאת מבצעת מדידות בהתאם להוראות צווי הארנונה השונים. אנו מכירים היטב את הגדרות השטח, שיטות המדידה וחישוב השטח אשר לא פעם מציגות פערים אדירים בין מדידות הרשויות למדידות שלנו. המדידות מבוצעות ע"י מודדים מוסמכים ומנוסים וניסיונם בהפחתת ארנונה.

מדידות הארנונה של החברה סייעו למאות חברות בטיפול בענייני ארנונה לרבות חוות דעת בבתי משפט, השגות, עררים, עתירות ובכלל זה בניית תקציבים

אנו יודעים לשלב יד עם היועמ"שים של החברות, עם הלקוחות עצמם, מנהלי הארנונה, ומנהלי הנכסים ומאחר והחברה מתמחה גם בארנונה נו בד"כ ניתן ערך מוסף לרב בכל היבטי הפרשה הטכנית.

מדידות אדריכליות– מדידות לצורכי תכנון, לצורכי היתרים, מדידות מפורטות, As Made ולמעשה כל מדידה מורכבת. מרמת מדידה אדריכלית בסיסית אשר תיגע על פי רוב בעוביי קירות, פתחים, גבהים ועוד ועד רמת מדידה אדריכלית מורכבת אשר כוללת מהלך צנרות, הרמת תקרות אקוסטיות וכיוב'.

המדידות מבוצעות באמצעות מכשור מדויק וצוותים מנוסים.

מדידות טופוגרפיות ומדידות שטח– מפה מצבית לפי נוהל מבא"ת. מדידות משלימות להיתרים, לבקשות לתיק מידע ובכלל זה מדידות קרקע המבוצעות ע"י מודדים מוסמכים. המדידה הנה המסמך הכרחי בבקשות להיתרי בניה.

סקרי מדידות– במסגרת זו מבצעים לא רק מדידה אלא בניית בסיס מידע/תיק נכס הכולל איסוף מידע מהשטח כגון: תצלומים, רישום חריגות בניה, סטטוס, מצב השימושים וזכויות. עבודות המדידה מוגשות בקבצים דיגיטליים ושרטוטים.

כמו כן, לחברת מערכות גרפיות ייעודיות אשר מסייעות בהצגת הנתונים.

שרטטות– החברה מעסיקה צוותי שרטוט משלימים המסייעים בעיבוד המדידות כמו גם בעריכת סימולציות למדידה קיימות. קומפילציה בין מדידות ישנו לחדשות וכיוב'.

לחזרה לכל החומר המקצועי בנושא מדידה וסקירה לחץ כאן
לכתבה הקודמת לכתבה הבאה

המומחים שלנו מחכים לכם!

צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

שלח פנייה