Test-Fit בדיקת שטח משרד לשוכר פוטנציאלי

האם שטח משרד מתאים לצרכים של השוכר הפוטנציאלי?

כללי

שלום רב,

בעולם של עודף מידע והיצע נידרש מידע ממוקד, רלוונטי ואיכותי על מנת שמישהו יקשיב לך!

לא מעט מלקוחות הנדל"ן שלנו מתבקשים משוכרים פוטנציאלים שלהם לתת מענה האם יחידה בה הם מעוניינים תואמת לצרכים שלהם ברמה העקורנית, מה שנקרא Test Fit.

בדיקה זו על פי רוב הינה מסננת ראשונה והכרחית. זו אינה תוכנית העמדה מפורטת או תכנון אלא בדיקת התאמה שמאשרת שיחידה מסויימת בכלל רלוונטית.

מסתבר שלא די באמירה כללית ואולי אפילו הפוך, מידע כללי עשוי להרחיק את השוכר הפוטנציאלי. שוכרים פוטנציאליים יבקשו מידע זה מראש ולעיתים כתנאי בסיס למפגש, כאשר בעלי הנכס הם אלו שידרשו לספק מידע זה.

אנו מוציאים לנכון להביא לידיעתך, כי במסגרת סל השירותים שלנו נכלל גם שירות זה שעשוי לסייע רבות בהתאמת נכס לשוכר פוטנציאלי ולרבות העמדות, תכנון ראשוני וסימולציות.

בדיקת התכנות שכזו כוללת תחקור השוכר הפוטנציאלי לא רק בכמות העובדים שניתן לאכלס ביחידה מסויימת אלא גם באיפיון וסוג עמדות העבודה (חדרים, עמדות פתוחות), השימושים הרצויים, איזורים ציבוריים, חדרי ישיבות ועוד.

Test Fit צריכה להיות מהירה ואיכותית. בעלי נכסים רבים אף יקדימו ויעשו זאת עוד קודם לדרישה על מנת שידעו להציג ולהציע את המידע.

ככל שהענין נוגע למדידות שטחים ריקים, שם נמליץ על פי רוב למדוד מדידה אדריכלית מפורטת ולא רק את קונטור היחידות. כלומר, כולל חלוקת החדרים והעמדות על מנת לתת לשוכר הפוטנציאלי המחשה כן נידרוש מבעלי הנכס להעביר שטחי שטח היחידה ללא רכוש משותף, יעוד תכנוני, קונטור היחידות/תוכניות לביצוע וכיוב'.

נשמח לסייע עם שירות משלים.

לחזרה לכל החומר המקצועי בנושא לחץ כאן
לכתבה הקודמת לכתבה הבאה

המומחים שלנו מחכים לכם!

צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם

שלח פנייה